Overtuigd? Solliciteer dan door op de blauwe knop hieronder te drukken of stuur je CV naar herentals@unique.be. Onze recruiters nemen dan binnen 2 werkdagen contact met je op.
Onze klant te Herentals kijkt uit naar een nieuwe collega die energie krijgt van een tweedelig takenpakket. Enerzijnds sta je in voor het onderhouden van social media en anderzijds ondersteun je mee op de customer service afdeling.
Je takenpakket als marketingmedewer (80%):
- Sociale-mediastrategieën ontwikkelen en implementeren om de merkbekendheid te vergroten en betrokkenheid te stimuleren door boeiende en deelbare inhoud te creëren voor sociale-mediakanalen.
- Monitoring van sociale-mediaplatforms op trends, feedback en conversaties met betrekking tot het merk, de producten en de branche.
- Analyseren van prestaties van sociale media, hiertoe lever je regelmatig rapporten aan
Je takenpakket als customer service medewerker (20%):
- Inkomende telefoongesprekken en e-mails van klanten op een professionele en vriendelijke manier beantwoorden
- Bestellingen, aanvragen voor nieuwe partners, retouren, klachten en problemen verwerken